قطعات با گارانتی



قطعات با کیفیت و دارای گارانتی

از آنجا که مجموعه دیزل راه کامینز برای تامین کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود، تنها با شرکت های معتبر خارجی و وارد کنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند کالایی که ارائه شده دارای کیفیت و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از مجموعه ما خریداری می‌کنند. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند ِ معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و اکثر کشورها، ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که در این کشور تولید شده اند..
کلیه قطعات موتوری خریداری شده از مجموعه ی ما قبل از نصب ، توسط تراشکار و مکانیک معتمد شما تست اولیه می شود. اگر بعد از نصب به علل نقص و ایراد فنی در خود قطعه عارضه ای به وجود آید که ناشی از عوامل دیگر نباشد، قطعات خریداری شده تعمیر یا تعویض می شوند.
مشتریان برای اطمینان از کیفیت لوازم یدکی ماشین آلات و دیزل ژنراتور ها می توانند از مجموعه دیزل راه کامینز قطعات دارای گارانتی خریداری کنند تا خیالشان از بابت کیفیت قطعات یدکی آسوده گردد.





دپارتمان فروش قطعات مجموعه دیزل راه کامینز در زمینه تامین قطعات ماشین الات راهسازی و معدنی و دیزل ژنراتور در حال فعالیت می باشد. وجود پرسنل با تجربه ، دانش فنی به روز در کنار زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و کانالهای قوی تامین قطعات یدکی اصلی، این مجموعه را قادر به ارائه تمام خدمات پشتیبانی و تعمیرات اساسی جهت انواع ماشین الات راهسازی و معدنی و دیزل ژنراتور کرده است.