قطعات بی کیفیت و بدون گارانتی



قطعات بی کیفیت و فاقد گارانتی

• در این مطلب میخواهیم خدمتتان یک توضیح کلی در مورد لوازم یدکی بی کیفیت ارائه بدهیم و اینکه بلاخره ما در این آشفته بازار و قیمت های سرسام آور و بالای لوازم یدکی باید بخاطر قیمت مناسب و هزینه کمتر اقدام به خرید لوازم یدکی بی کیفیت کنیم یا اینکه بخاطر تضمین بازده دستگاه خودمان از خرید اجناس بی کیفیت بپرهیزیم .البته ممکن است دلایل و نکاتی که در مطلب زیر ذکر میشود برای خیلی از دوستان بخصوص فروشندگان لوازم یدکی بی کیفیت قابل قبول نباشد. اما اگر واقع بینانه و بی طرفانه به این موضوع دقت کنیم متوجه میشویم که چه چیزی درست تر است و چه کاری میتواند ضامن بهای پرداختی در قبال کالای خریداری شده باشد.
فرق بین قطعات با کیفیت و بی کیفیت چیست؟اگر بخواهم خیلی راحت به این سئوال شما پاسخ بدهم فقط سه دلیل را میشود ذکر کرد: 1 )تفاوت در طول عمر 2) تفاوت در هزینه تعمیر در صورت خرابی 3) وجود یا عدم وجود لوازم یدکی. با یک توضیح مختصر متوجه شدید که با هزینه ای که شاید به نظر به صرفه تر باشد و برای قطعه یدکی پرداخت میکنید ، از عمر مفید کمتر قطعات بهره مند خواهید شد و در صورت خرابی و از دور خارج شدن میبایست زمان و هزینه بیشتری را صرف تعمیر قطعه معیوب ( در صورت قابل تعمیر بودن) کنید.
مجموعه دیزل راه کامینز آمادگی خود را از بابت تامین قطعه جایگزین با کیفیت و یا تعمیر قطعات آسیب دیده مشتریانی که قطعات یدکی خود را از راه دیگری به غیر از مجموعه ما تهیه کرده اند اعلام میدارد.





دپارتمان فروش قطعات مجموعه دیزل راه کامینز در زمینه تامین قطعات ماشین الات راهسازی و معدنی و دیزل ژنراتور در حال فعالیت می باشد. وجود پرسنل با تجربه ، دانش فنی به روز در کنار زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و کانالهای قوی تامین قطعات یدکی اصلی و افترمارکت، این مجموعه را قادر به ارائه تمام خدمات پشتیبانی و تعمیرات اساسی جهت انواع ماشین الات راهسازی و معدنی و دیزل ژنراتور کرده است.